Nuttige links

Waar liggen die velden van F.C. Rooigem? Hieronder vind je het terug!

Complex

Ons clubje is voorzien van 1 kunstgrasveld met 4 kleedkamers en een kantine. Gelieve met gepaste schoenen op ons veldje voetballen. Metalen studs worden niet toegelaten!

Op het einde van de Papiermolenstraat vindt u een parking terug waar meerder auto’s kunnen staan.

Wedstrijden voetbalbond

Wil je weten wanneer de volgende matchen zijn van onze jeugd of beloften. Zoek het op in de onderstaande link (wedstrijden) of download de app van de voetbalbond!

WedstrijdenApp KBVB

Onze velden

Klik op de foto voor link naar Google maps!

F.C. Rooigem
Papiermolenstraat 1
9000 Gent

Huisreglement en privacyverklaring

Leden gaan automatisch akkoord met het huisreglement & privacyverklaring van FC Rooigem vzw bij het aansluiten bij de Club.

Bij je ziekenkas kan je een deel van het lidgeld terug krijgen. Bezorg ons eerst een ingevuld formulier. Wij ondertekenen dit en daarna kunnen jullie het formulier bij jullie ziekenkas indienen! Klik op onderstaande linken of vraag meer info bij jouw ziekenkas!